Warunki użytkowania

1. Przepisy ogólne

Jest to umowa między kupującym, osobą fizyczną lub prawną, która kupiła towar w sklepie internetowym Crocogo lub zamówiła go z fakturą proformą. Sprzedający jest osobą prawną z adresem rejestracji: MB Imperium Aeternum Kowno, Baltijos 55-4, Litwa. Kod działalności osoby prawnej nr.303916987. Jurysdykcją prawną osoby prawnej jest Republika Litewska. Kupującym jest osoba, która kupiła towar w sklepie internetowym Crocogo i go w pełni opłaciła przedpłatą. Kupowanie i opłacanie towaru w sklepie internetowym Crocogo.pl powoduje, iż kupujący automatycznie zgadza się z warunkami użytkowania, momentem zakupu jest uważany moment otrzymania przelewu pieniędzy, zaliczki (gdy osoba prawna kodu nr.303916987 otrzymuje pełną przedpłatę za towar w całości lub w cenie z rabatem).

 

2. Zwrot towaru i anulowanie zamówienia

Kupujący ma prawo do anulowania przesyłki tylko w tym wypadku, gdy produkt nie został wysłany na adres kupującego, po otrzymaniu towaru kupujący ma prawo w ciągu 10 dni roboczych zwrócić produkt i odzyskać wszystkie pieniądze zapłacone przez kupującego, kupujący sam jest odpowiedzialny za dostawę towaru i w przypadku zniknięcia towaru, tzn. zagubiony w czasie logistyki lub dostawy, kupujący ponosi ubytki i sprzedający nie rekompensuje strat i szkód spowodowanych przez nabywcę, chyba że produkt dosięgnął sprzedawcę i punkt dystrybucyjny sprzedającego stracił towar – w takim przypadku sprzedający powinien pokryć straty kupującego. Sprzedawca zwraca pieniądze w ciągu 10 dni roboczych, termin liczony od daty dostarczenia towaru do sprzedawcy.

 

W przypadku, gdy opakowanie towaru jest uszkodzone, zniszczone lub towar był używany, i utracił wizualnie wygląd towarowy, sprzedawca ma prawo nie przyjąć towar z powrotem i nie zwrócić pieniędzy kupującemu – w taki wypadku sprzedawca jest odpowiedzialny za dostarczenie towarów do nabywcy z powrotem. Kupujący sam, ponosząc koszty dostawy, powinien dostarczyć towar do centrum logistycznego lub na adres ukazany przez sprzedawcę, sprzedawca ukazuje adres, na który powinien być dostarczony towar, kupujący potwierdza i zgadza się, aby wysłać zwracany produkt za granicę Polski do Republiki Litewskiej, jeśli to jest wymagane przez sprzedawcę. Pieniądze są zwracane na to samo konto, z którego otrzymano płatność.

 

3. Dostawa

Przybliżony termin dostawy do Rzeczypospolitej Polskiej wynosi 7-20 dni roboczych, maksymalny termin dostawy 10 dni kalendarzowych. W nieprzewidzianych okolicznościach, w przypadku, gdy dostawca sprzedawcy wysłał przesyłkę inną metodą dostawy niż sprzedawca został poinformowany, sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie towaru. Jeśli towar nie dotrze do kupującego w ciągu 10 dni kalendarzowych, kupujący składa prośbę o zwrot pieniędzy, a sprzedający powinien zwrócić kupującemu zapłaconą kwotę. W razie zgubienia przesyłki w trakcie logistyki lub w drodze (podroży), sprzedawca musi zwrócić pieniądze nabywcy, przesyłka uznaje się za zgubioną w przypadku, gdy nie dotrze do nabywcy w terminie 10 dni kalendarzowych. Sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność za kupującym zakupionego towaru oddania kurierowi i ogólnie zapewniając szybszą metodę dostarczania dla wszystkich klientów, ale sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie za winą za kuriera, który wysłał towar. Po wysłaniu towaru sprzedawca powinien przesłać nabywcy informację o śledzeniu przesyłki do kupującego i link, pod którym kupujący może śledzić przesyłkę. Sprzedawca jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru na adres kupującego w najbliższym urzędzie pocztowym lub najbliższym punkcie odbioru.

4. Obsługa gwarancyjna

Towarom do użytku domowego zapewniamy 14-dniową gwarancję zwrotu. Niektóre towary są objęte 2-letnią gwarancją, która jest wskazana w opisie tego produktu. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru do serwisu po sprzedażowego, a sprzedawca jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru do kupującego, gdy jest on odremontowany. W przypadku wilgoci, uszkodzeń mechanicznych lub z powodu niewłaściwego użytkowania, lub nadmiernego zużycia, które nie występują korzystając towaru z ostrożnością – produkt nie jest objęty gwarancją. Naprawa towaru może potrwać do 30 dni kalendarzowych, z wyłączeniem okresu transportowania towaru.

 

5. Metody płatności

Płatność w sklepie internetowym Crocogo jest wykonywana z góry przelewem bankowym. Kupujący wnosi pełną zaliczkę za zamówienie, wówczas sprzedawca wysyła zamówienie do dostawcy, który zaczyna przygotowywać przesyłkę dla dostawy, opłaty są pobierane za pośrednictwem międzynarodowej platformy EVP Paysera.

 

6. Bezpieczeństwo

Aby zabezpieczyć bezpieczeństwo danych, strona elektroniczna sprzedawcy ma zainstalowany certyfikat SSL, a płatności są dokonywane w bezpieczny sposób za pośrednictwem platformy EVP international. Dane kupującego nie mogą być ujawniane i są wykorzystywane jedynie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówień, tzn. przekazaniu zamówienia dla kuriera lub dostawcy. Kupujący ma prawo podać inny adres płatności niż adres dostawy, w takim razie sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje, które nastąpiły z tego powodu, chyba że sprzedawca pomylił się składając zamówienie dla dostawcy.